همه عکس ها و کلیپ های موکب_ایرانی در اینستاگرام

به نام او... ندیده سایه‌ی او را نگاه همسایه که شهر در قُرُقِ چشم حضرت سقاست . هوا تاریک شده بود که تریلی اولای شهر #کربلا پیاده‌مون کرد. سرد بود و خییلی شلوغ، ماهم خستهُ تشنهُ گرسنه... پربودم از یه حس #غربت عجیب! . گنبد و گلدسته‌های علمدار که نمایان شد، دردم بیشتر هم شد! #بهشت جلو چشمم بود ولی هرچی دست دراز میکردم دستم نمیرسید! سر #عمود هم که دیگه باتری همه تموم شد! منو حسین رفتیم دنبال جا... اما #موکب_ایرانی که هیچ! موکب و خونه عراقی هم انگار شده بود کیمیا! . به هرموکب و خونه‌ای سرمیزدم، همه با آرامش خوابیده بودن و ما... حتی وقتی اون برادر ایرانی یه خانم همراه حسین دید و تلاش میکرد برای پیداکردن یه گُله جا برامون بغضم رو بیشتر میکرد! . حسین خسته از گشتن یه گوشه خیابون‌رو نشون داد و گفت پتو که داریم اگه جا پیدا نشد میخوابیم همینجا! کلی دلیل داشتم که بگم نه ولی بلافاصله گفتم باشه! . اما عوضش چشم دوختم به اون بهشت و گفتم پسرالمؤمنین! میبینی حالمونو؟ اگه غیرتت قبول میکنه باشه! همینجا میخوابم! . پ.ن: بمیرم برای دل #زینب! . #شاید_ادامه_دارد #شب_جمعه #میاد_خاطراتم_جلوی_چشام #کربلا #اربعین #این‌عکس‌تموم‌اون‌حس‌هام‌رومیاره‌جلوی‌چشمم
نمایی بسیار زیبا از موکب الزهرا(س) این موکب در طول سه سال فعالیت (سال اول فعالیت مکان هیئت الزهرا در اینجا نبوده است) توانسته روزانه به حدود نفر سه وعده غذایی بدهد. ان شاالله در سال های آتی فعالیت این موکب بیشتر خواهد شد. هدف خادمان شما در این موکب آسایش شما عزیزان است و ان شاالله و به یاری حضرت زهرا(س) از هم اکنون جلسات خادمین موکب برای آسایش شما عزیزان در اربعین پیش رو برگزار میشود. امید به آن داریم با معرفی این پیج به دوستانتان که زائر کربلا هستن آنها را در جریان آخرین اخبار موکب و طریقه سامان دهی آنها قرار دهید. با تشکر تصویر از: امیرحسین چراغی #حب_الحسین_یجمعنا #کریم_اهل_بیت_سابق #موکب_زهرا(س) #اهالی_کرمانشاه #بزرگترین_موکب_نزدیک_حرم #موکب_بین_المللی #موکب_بین_المللی_الزهرا #اربعین_ #اربعین #نجف_کربلا #کربلا #موکب #امام_حسین ع #حضرت_عباس ع #بینالحرمین #کرمانشاه #اسکان_زائر #غذای_صلواتی #موکب_اهالی_کرمانشاه #نزدیکترین_موکب_ایرانی_با_اسکان_به_حرم #خادم #چگونه_خادم_شوم؟ #موکب_ایرانی #شارع_العلقمی #یادگاری
#اربعین_ # #فلافل برای زائرین پیاده اربعین توسط #موکب_ایرانی #موکب_های_ایرانی در #عمود_ _
در مسیر برگشت... . بعد از سفر #اربعین مهمان یکی از دوستان #موکب_ایرانی بودیم... . روستای ده آباد جاده اندیمشک خرم آباد . ان شا الله امام حسین برکت بده به زندگی همه #زائران و #خادمان
یادش بخیر 😌 یه زیارت دلچسب، زیارت آقام امام حسین و ابولفضل العباس، بعدم یه موکب ایرانی ویه حلیم خوشمزه. وقتی برمیگردی از این سفر رویایی، فکر میکنی همه اینا خواب بوده😌 هنوز چند ساعتی نیست که رسیدیم خونه و دلم داره پر میکشه واسه رفتن دوباره😭 #بین_الحرمین #بین_الحرمین_عرش_خدا_روی_زمین_است #کربلا #یاحسین_علیه_السلام #یاابولفضل_العباس_ادرکنی #نجف #علی_ای_همای_رحمت #یاعلی_بن_ابیطالب #عشق #مولا #پیاده_روی_اربعین #حب_الحسین_یجمعنا #موکب_ایرانی #موکب_عراقی #موکب #حسینیه #نشکرالعراق #مشایه_الاربعین
فرا رسیدن ایام اربعین حسینی آژانس گلشهرگشت البرز خدمات رزرو و اخذ بلیط را به زائران محترم ارائه می دهد. اخذ بلیط اتوبوس ( عادی- ) برای افراد و گروه ها - بلیط عادی و دربستی - رفت و برگشت اخذ بلیط قطار اخذ هر نوع بلیط برای مهران، شلمچه و چذابه * جهت رفاه حال زائران عزیز اتوبوس دربستی تا مرز مهران و بعد از اربعین از مرز تا کرج و تهران، همراه پذیرایی یک وعده غذا و میان وعده مهیا شده است. تاریخ حرکت اتوبوس دربستی گلشهرگشت البرز از کرج و تهران به سمت مهران: حرکت مهر تاریخ حرکت اتوبوس دربستی گلشهرگشت البرز از مهران به سمت کرج و تهران: حرکت آبان جهت رزرو و اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید. - - #کربلا #نجف #کاظمین #سامرا #اربعین #بین_الحرمین #مرز #مهران #شلمچه #چذابه #عمود #هیئت #البرز #کرج #تهران #عراق #پیاده روی #مسجد کوفه #تل_زینبیه #کاپوتاژ #نجف_تا_کربلا #وادی_السلام #موکب #موکب_ایرانی #مسجد_کوفه #حرم #اتوبوس_مهران
و در هر شهری میتوان از راه حسین گذشت تجربه خوبی بود امسال در دو پیاده روی اربعین حضور داشتم. میتوان این دو پیاده روی را مقایسه هایی کرد:از نوع غذا ها گرفته تا نوع و علاقه مردم و نقدهای حمل و نقل.... #موکب_ایرانی #عبدالعظیم_حسنی #اربعین #جاماندگان_اربعین #شهر_ری
#اربعین موکب های ایرانی مسیر نجف به کربلا شما تو کدوم موکب میمونید؟ . بهترین های قم در . . #قم #قمی #قمیا #قمیها #قمی_ها #مردم_قم #مردمان_قم #پیاده_روی_اربعین #موکب #موکب_ایرانی
چون زیاد درباره #اسکان_کربلا پرسیدین میگم خدمتتون. پارسال آدرس موکبی که داشتم و ویژه خانوما بود رو رفتم، برپا نشده بود👊 اومدم جلو حرم حضرت عباس با گردنی کج براش خوندم؛ ای که مرا خوانده ای راه نشام بده گوشه ای از کربلا جاو مکانم بده! ونیم ساعت بعد جلو در اینجا بودم! من پارسال رفتم موکب "ستاد اجرایی فرمان امام" که از هر لحاظ راضی بودم👌 مخصوصا برای خانوما عالی بود که زیاد نمیتونن حرم برن 🔷هر وعده نماز جماعت همراه با سخنرانی و عزاداری تو نمازخونه برگزار میشد و زیارت عاشورا و دعای توسل و کمیل هم برقرار بود.(اکثر سخنرانان و مداحانی که تو کربلان بار رو می اومدن) 🔷پزشکهای ایرانی+ داروخانه و تحویل نسخه همونجا 🔷تعداد کانکس های سرویس بهداشتی و حمام هم مناسب بود. 🔷جای خواب و پتو بالش هم به وفور بود! 🔷هر سه و عده غذای ایرانی(مهم نیست از نظر من ولی برای کسایی که غذای عراقی نمیخورن😕)حتی تهدیگ سیب زمینی هم بود! صبحا هم برای سرماخورده ها شلغم و سمنو توزیع میشد😋 با یه عالمه خادمای مهربون و زحمتکش 🔷موقع ورود هم با پاسپورت ثبت نام میکردن و کارت تردد میدادن (امنیتش عالی👌) حالا نمیدونم امسال هم "به همین روال" برقرار هست یا نه! ولی خود موکب هست پرسیدم ظرفیتش هم خیلی زیاد بود هم برای آقایون هم خانوما آدرس پارسال👇 باب بغداد. شارع امام موسی کاظم. پایین تر از گازاژ بستان(رکن بستان). هتل قصر الحیاة و مطعم ست الشام رو رد میکنید. بعد از مدرسه انصاری، موکب ستاد اجرایی فرمان امام. البته از اول خیابون که راه میافتید احتمالا بنرای کوچیک رو میبینید که زده به سمت موکب ستاد. شمام آدرسی اگر بلدین بفرمایید خصوصا برای اسکان خانوما حتما قید کنید که برا خانومام هست یا نه التماس دعا 🙏 #کربلا #کربلاء #كربلا #كربلاﺀ #كربلا_معلى #اربعین۹۶ #كربلاء #اربعین #اربعین_ #موکب_ایرانی
... کیفیت عکس کمه...تقریبا عکسای این موکب خراب شد!!! ببخشید🙈 #اربعین #کربلا #اباعبدالله #موکب_ایرانی #شفای_بیماران
... (ادامه در عکس های بعد!) اینم دکور یه موکب دیگه توی ایران! موکب بزرگی بود به نسبت و معلوم بود صاحبش خیلی مستضعف نیست!!😉 ما هم استفاده کردیم... آخرش که داشتیم سوار ماشین میشدیم که راه بیفتیم؛ صاحب موکب با یه کت و شلوار شیک اومد پیش مون... به بابام گفت: برای بچه م دعا کنید...خیلی مریضه...😥 نذر کردم به زوار پیاده ی #اربعین خدمت کنم خدا هم بچه م رو خوب کنه... یه #حمد به نیت شفا ی فرزند ایشون اگه ممکنه لطف کنین... خدا همه ی بیماران رو #شفا بده...به آبروی #اباعبدالله... #اربعین #کربلا #موکب_ایرانی #شفای_بیماران #یاحسین
ما و کربلا یواش یواش اینجا ورودی بانوان موکب شهدای گمنام ولایت (احباب الرضا) -تهران عمود ۷۵۳ --- ۴۰ کیلومتری کربلا #اربعین #موکب_شهدای_گمنام_ولایت #موکب_احباب_الرضا #موکب_ایرانی #عمود
قسمت هفتم #اربعین_نامه( #دنباله_دار) ظروف یبار مصرف فیبری نشون از یه #موکب_ایرانی میداد جلوتر که رفتم همینطور نگاه میکردم یه آقاهه گفت غذای ایرانی میدن برو غذای ایرانی بگیر اسم موکب نگاه کردم و دیدم که #موکب_امام_رضاست؛ دوس داشتم غذا بگیرم ولی به دو دلیل نموندم یکی اینکه بقیه ایرانیا مث من دوست داشتن غذای ایرانی بخورن و صفش شلوغ بود و یکیم اینکه تو مسیر کم و بیش چیزی خورده بودم و سیر بودم تقریبا. فقط یه عکس گرفتم و الان بهش فکر میکنم میگم من اونموقع حواسم کجا بود عکس پانوراما نگرفتم و عکس نصفه نیمه از لبیک یا حسین گرفتم.(تو عکس) بعد عکس راه افتادم هرچی میرفتم به ستون مورد نظر نمیرسیدم؛ متاسفانه روز اول رو بد شروع کردم و از اونجایی که نمیدونستم بقیه با چه سرعتی پیش میرن اصلا استراحت ندادم و متاسفانه مچ پای چپم شروع کرد به اذیت کردن و تا آخر سفر مچ پام سرعتمو کند کرد جالب اینکه هر دفعه هم به قرارا میرسیدم حد وسط بودم؛ یه عده قبل ما رسیده بودن و یه عده که بنسب بیشتر بود بعد من میرسیدن! بهرحال این مچ پا سر ناسازگاری رو شروع کرد؛ بالاخره به ستون مشخص شده رسیدیم؛ یه حسینیه تر و تمیز وارد شدیم دو سه ساعتی استراحت کردیم و جلو حسینه نشستم و به پیاده روی مردم خیره شدم؛ دو سه ساعتی موندیم و گفتن راه بیفتیم خودمون رو به ستون ۳۵۰برسونیم. این خانمای مسنمون خیلی باحال بودن خدایی؛ دربه در افتادن دنبال روغن جامد رفتن تو یه موکبی که فلافل میزد و آقاهه اومد دلیلو پرسید نهایتا مارو برد و از موکبی که دارو میداد برامون داروهای مختلف گرفت😆 (آقاهه ایرانی بود) بازم دم #غروب راه افتادیم به ستون ۳۵۰رسیدیم و جایی بود که ما باید مسیرمون رو از مسیر بزرگراه جدا میکردیم. مسیرمون رو به سمت راست کج کردیم و دنبال ماشین بودیم که یه آقاهه گفت نزدیکم و مارو با کامیون خودش سوار کرد و علاوه بر ما یه پسربچه به اسم محمدحسین و دختر ۹ساله به اسم زهرا به همراه پدرشون بودن که این دوتا بچه زار گریه میکردن و احوال جویا شدیم تا مادرشون تو مسیر ازشون جدا شده و گریه میکردن میگفتن مامانمون دیگه نمی بینیم.مامانمونو پیدا نمی‌کنیم. و من و طاهره هم دلداری میدادیم و سعی در آروم کردن زهرا و محمدحسین داشتیم و تا حدودی هم موفق بودیم و آرومشون کردیم و اونام واسمون تعریف کردن از چیزای مختلف. بهرحال با تاریک شدن هوا کامیون هم راه افتاد. وقتی رسیدیم مادر خانواده و دختر خانواده که ۱۹ساله بود بگرمی ازمون استقبال کردن! #ادامه_دارد...‌ #کربلا #اربعین #اربعین_نامه #سفرنامه #زیارت #تجربه_عالی #پیاده_روی #پیاده_روی_اربعین
. یادش بخیر ایام اربعين راه نجف _ کربلا اینجا دومین شبی بود که استراحت کردیم. ز فِراق چون ننالم، من دل شِکسته چون نی که بسوخت بَند بَندم ز حرارت #جدایی ... . . #عراقی _ #دلتنگ_کربلا #طریق_نجف_کربلاء #پیاده_روی #موکب_ایرانی #پیراشکی_دم_موکب #صف_حموم_سه_دیقه_ای #چادر_دکتر😒 #اِلیونقا_شراقیِلو #اعوذ_بک_من_الشحتلاملو 😂